Sunday, February 28, 2010

2009 Jaareind funksie

As die skrywer van die artikels vir hierdie "blog", het ek (HettiePringle) by hierdie groepie teen die einde (Oktober 2009) aangesluit. Marie Coetzee, die groepleidster het toe gevra dat ek (en/of enige ander lid van die groep) met idees vorendag moes kom, waaraan ons as groep gesamentlik kon werk.

Ek het toe seker so 'n maand of 2 voordat sy hierdie versoek gerig het, Leah Day se "blog" genaamd Daystyledesigns ontdek en heerlik na haar videos gekyk waarop sy "freemotion quilting" verduidelik.

So tussendeur het ek ook begin oefen en dit was dus amper voor die hand liggend dat ek so 'n projek sou voorstel, maar eers moes ek 'n voorbeeld maak.

Kliphard gewerk en met die afsluitingsfunksie van die groep einde 2009, kon ek die voorbeeld vir hulle wys en was almal al emosioneel gereed om met die reuse werk te begin.

No comments:

Post a Comment