Sunday, August 5, 2012

2012: Augustus

Hierdie maand was ons groepie omtrent uitgedun, maar alle afwesiges het verskoning gemaak en is dus vergewe.  In teenstelling met verlede maand was dit 'n besonders warm wintersdag en het 'n paar van ons dit sterk oorweeg om eerder buite te gaan sit as in die aansienlik kouer kerksaal.

Marie stoom onverpoos voort met haar "Yo-Yo" kersboom en dit lyk amper of ons haar kan glo dat dit hierdie jaar klaar gaan wees.

Ek is baie lui om my masjien groepiedae saam te vat en is bitter dankbaar as ek 'n handwerkie het wat ek kan doen.  Die omboorsel van 'n kwilt was dus die ideale projek vir my.

Charlene se seun is ernstig besig om druk op haar te plaas om klaar te maak met sy kwilt en sy het die paar uur gebruik om die omboorsel te sny en te begin aanstik.  Wonder nou net of die ander kant met die hand of die masjien gedoen gaan word?

Breggie is stil-stil besig om op datum te bly met haar BOM "Funky Chickens" van Fatcatpatterns.

Petro het 'n skok aankondiging gemaak in dat haar kleinseun nou 2 weke vroeër per keisersnee die wêreld ingebring word, want die mannetjie is nou hopeloos te groot vir die kleine mamma se maag.  Petro het dus met 'n stink spoed haar babakwilt begin deurstik.

Linda besig met haar groot blokprojek met die allermooiste oranje lap.  Ek dink menig van ons begeer hierdie kwilt maar Linda maak dit vir haar eie bed.

En die laaste lid teenwoordig was Ria wat besig is met 'n pragtige poppie patroon wat sy by Quiltalk gekoop het en ek dink ons sien almal uit daarna om te sien hoe die kwilt gaan lyk as dit voltooid is.


Die volgende keer wat ons bymekaarkom, is dit amptelik Lente - kom ons hoop die weer speel saam.


No comments:

Post a Comment