Saturday, November 5, 2011

2011 Oktober byeenkoms

Ek was ongelukkig siek met hierdie vergadering, maar groepleidster Marie, het pligsgetrou haar kamera saamgevat sodat ons darem kan sien wat als gebeur het tydens die byeenkoms.




Charlene het met haar voltooide beginnerskwilt kom spog en ai, sy het werklik genoeg rede om daaroor te spog.  Dis so mooi.  Dankie Charlene.





Breggie lyk al te dankbaar vir die foto onderbreking terwyl sy aan haar beginnerskwilt werk.

Dit lyk kompleet of dokter Bettie hier vir Rina vertel "noudat die troue agter die rug is, het ek niks oor nie..... nie geld nie, nie energie nie en kyk ook nie lap om aan te werk nie!"  Baie geluk Bettie, ons kan nie wag om die foto's van jou dogter se troue te sien nie.

Saam met my was daar nog 'n hele spul van ons groep afwesig vir verskillende redes:
Kokkewiet:- was jou werklikwaar alweer siek.  Die longontsteking wil haar nou maar eenmaal nie 'n breek gee nie.
Connie:- het 'n rugoperasie gehad en het seker nie kans gesien om vir 3 ure lank te staan en wieg of op die vloer te lĂȘ nie.
Anida:-  het 'n oogoperasie gehad.  Nou gaan sy wraggies mooi sien hoe om haar kwilte perfek te maak.
Sonja:- moes haar ma gaan haal en dit maak nou nie saak hoe groot ons raak nie, as ma praat, luister ons!
Petro:- het haar pakkasie vir haar oorsese reis reggekry.  Hoe gelukkig kan 'n mens wees?
Ria:- ek weer ongelukkig nie hoekom sy nie by ons groepie kon wees nie, maar ek is seker daar was 'n goeie verskoning, want wie wil nou sulke goeie geselskap vermy?

Tot November se vergadering, lekker kwilt!

No comments:

Post a Comment